
Hearts Salon on korkealaatuisiin palveluihin erikoistunut parturi-kampaamo. Liikkeen ajattomassa ilmapiirissä pääset hetkeksi irti arjen kiireestä ja saat nauttia hiusmuotoilun ammattilaistemme miellyttävästä palvelusta. Saavu paikalle hyvissä ajoin ja aloita arjen luksushetkesi vaikkapa lukemalla viimeisimpiä muotilehtiä Loungessamme. Asiakkaanamme voit luottaa siihen, että saat huipputason palvelua yksilöllisesti.
Hearts Team on monipuoliset taidot omaavien ammattilaisten ryhmä. Varmistaaksemme parhaan mahdollisen teknisen ja muodillisen osaamisen henkilökuntamme kouluttautuu vuosittain lukuisilla kansainvälisen tason jatkokursseilla. Liikkeemme omistaja Jari Ahmala on pitkän linjan kosmetiikka- ja kampaamoalan ammattilainen. Hän on toiminut muun muassa kansainvälisten brändien johto- ja asiantuntijatehtävissä, uutuustuotekehitysprojekteissa ja hiusmuotitapahtumien tuottajana.
Liikkeemme on sisustettu korkeatasoisilla Pahi Barcelona -kampaamokalusteilla. Palveluissamme käytämme huippulaadukkaita maailmanluokan Goldwell-ammattiaineita. Meidät on valittu maailmanluokan luksus brändi ORIBE:n jälleenmyyjäksi. Lisäksi valikoimaammme kuuluu KMS ja Goldwell -kotihoitotuotesarjat.
Sydämellisesti tervetuloa asiakkaaksemme!
Ensiluokkaista asiakaspalvelua
Asiakastyytyväisyys koostuu useasta tekijästä. Taidokkaat leikkaukset, värjäykset ja kampaukset yhdessä hemmottelevien pesupaikkapalveluidemme ja tuoteasiantuntemuksemme kanssa takaavat vahvan teknisen laatumme. Asiakaskokemuksesi tärkein elementti on kuitenkin viihtyvyys, tunteesi miten sinua palveltiin. Siihen suhtaudumme sydämellisesti. Osoituksena korkeasta sitoutumisestamme ensiluokkaiseen asiakaspalveluun, olemme saaneet kunnian vastaanottaa kansainvälisen Phorest Client Experience Award palkinnon jo useampana vuonna.


Phorest Client Experience Award 2017-2023
Hearts Salon on saanut kunnian vastaanottaa kansainvälisen Phorest Client Experience Award palkinnon jokaisena toimintavuotenaan.
Hearts Salonin liikeidea on tuottaa korkealaatuisia parturi-kampaamopalveluita. Yrityksen perustajan ja yrittäjän, Jari Ahmalan, tavoitteena on alusta alkaen ollut tiiminsä kanssa tarjota asiakkailleen kauniita ja komeita hiuksia sekä erityisesti keskittyä tuottamaan erinomaista asiakaspalvelua.
Kauniaisten liikkeemme avaamisesta lähtien olemme osallistuneet kansainvälisesti toteutettavaan parturi-kampaamoiden asiakastyytyväisyyttä mittaavaan tutkimukseen. Tutkimuksen tuottaja, Phorest Software, lähettää asiakasliikkeidensä asiakkaille heidän palvelukäyntinsä jälkeen kyselyn. Me, Hearts Salonissa, seuraamme hyvin tarkasti saamiamme asiakaspalautteita ja niiden avulla kehitämme toimintaamme entistä laadukkaammaksi.
“Haluan tässä yhteydessä esittää kaikille asiakkaillemme sydämelliset kiitokset antamastanne erinomaisesta asiakaspalautteestanne. Se ei olisi mahdollista ilman upeaa henkilökuntaani, joka päivästä toiseen jokaisen asiakkaamme kohdalla erinomaisesti toteuttaa Hearts Salon -asiakaspalvelukonseptiamme. Olen kiitollinen ja hyvin onnellinen saadessani tehdä töitä näin upean tiimin kanssa, jonka ansiosta tämän palkinnon olemme saaneet. Erityiskiitos teille upeille parturi-kampaajille ja asiakaspalvelijoille. Sydämellisesti teidän!” toteaa Ahmala.
Oheisena saamamme tunnustus kokonaisuudessaan.
Hearts Salon tiimille,
olen iloinen kun saan kirjoittaa teille tämän kirjeen, jonka toivon ilahduttavan teitä ja saamaan teidät tuntemaan ylpeyttä kaikesta tekemästänne työstä!
Vuonna 2015 päätimme luoda Client Experience Award -palkinnon konkreettiseksi osoitukseksi siitä jatkuvasta ja johdonmukaisesta työstä, jota vaaditaan että jokainen asiakkaanne saa 5 tähden arvoisen kokemuksen.Olenkin nyt vilpittömän iloinen saadessani kertoa teille että kova työnne, intohimonne ja omistautuneisuutenne on ollut kaiken sen vaivan arvoista. Olette ansainneet Client Experience Award 2017 -palkinnon.
Phorestilla olemme aina puhuneet asiakastyytyväisyyden puolesta. Toistuvasti käyviä asiakkaita, jotka todella arvostavat sitä mitä teet. Uskomme että paras palvelun laadun mittari on asiakkaan aito palaute. Heidän arvostuksensa näkyy kaikissa loistavissa arvioissa joita Hearts Salon saa.
Voin kertoa, että ei ole mikään pieni asia, että arvioiden keskiarvo on pysynyt yli 4/5 viimeisen 12 kuukauden ajan. Korkea arvosana vaatii jatkuvasti korkealaatuista palvelua ja tämä johdonmukaisuus on osoitus ammattitaidostanne ja sitoutumisestanne sekä työstänne että asiakkaitanne kohtaan – onnittelen teitä tästä saavutuksesta!
Ronan Perceval
omistaja & toimitusjohtaja
Phorest Salon Software